środa, 30 marca 2016

Think Pink, broszka

Nigdy specjalnie nie przywiązywałam wagi do trendów, nowinki traktuję z przymrużeniem oka, a na niektóre spoglądam ze szczerym zdziwieniem i idę dalej. Najważniejsza jest dla mnie wygoda, komfort i święty spokój, w pewnym wieku to przychodzi samo :) W moim podejściu do rzeczywistości, zwłaszcza tej najbliższej ciała, czyli modowej, staram się czasami dać szansę temu, co aktualnie na topie. Tak dla zachowania równowagi we wszechświecie, bo strasznie nie chciałbym być zapamiętana jako niereformowalna starsza pani, która od liceum maluje się tak samo, czesze i ubiera, słucha kilku piosenek i ogląda tylko te filmy, które już raz widziała.

Postanowiłam dać szansę ekspertowi w dziedzinie barw i zaprzyjaźnić się z kolorem roku według Pantone, czyli na początek Quartz Rose. Za różem nie przepadam, niewiele mam ubrań w jakimkolwiek jego odcieniu i pewnie się to nie zmieni. W kwestii biżuterii nie będę się tak zapierać. Idealnego koloru kamyczka nie udało mi się znaleźć, a na zdjęciach zbladł jeszcze bardziej, jednak broni się w świetle dziennym.


Wybrałam pastylkę różowego kwarcu, którą ubrałam w szarości i wrzosy. Jest różowo, ale z zachowaniem zdrowego rozsądku.


Kuleczki wokół kaboszonu to fasetowany kwarc, szkło i rodonit.


Małe listki wyplotłam z koralików Toho 15o w 3 kolorach.


Tył podszyłam różowym Ultrasuede.


Mam nadzieję, że chociaż broszka jest mała, to przypadnie wam do gustu.

Pozdrawiam ciepło!

49 komentarzy:

  1. Naprawdę urocza! Uwielbiam Twoje broszki, ich kształt, rozkład kolorów. Jest prosta, a jednocześnie fantazyjna. Jak to jest :)? Ładny lakier do paznokci. Mam podobny z Essie, ogólnie to lubię szarości, czarne i nude na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's magic ;)))
      To Rimmel by Rita Ora odcień 498 Rain Rain Go Away, miał być bardziej fioletowy, a jest szary :) Też lubię takie kolory, ale ostatnio kupiłam sobie pomarańczowy, ciekawe jak wyjdzie na paznokciach :)

      Usuń
    2. Dzięki. Ja mam żółty kupiony specjalnie na wiosnę :)

      Usuń
  2. Każda Twoja broszka ma wyjątkowy urok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna broszka :) A różowy, w towarzystwie szarego, zyskał bardzo dużo na urodzie i nie bije po oczach tych, którzy mówią mu stanowcze nie :) Nie jest to mój ulubiony kolor, ale kilka sztuk biżuterii w tym kolorze i z tym kolorem stworzyłam :)Ogólnie, broszka do schrupania ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukiereczek :) Nie pałam miłością do różu, ale z szarym jest całkiem fajny.

      Usuń
  4. Śliczności! I jakie świetne "krzaczki", czy inne wodorosty :) W Twoim wydaniu jestem w stanie zdzierżyć obecne kolory roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory tego roku są mocno nie moje, takie "majtkowe" i niestety wszędzie promowane, za dużo ich! Na szczęście w umiarze są do przełknięcia :)

      Usuń
  5. Jak zawsze z wyczuciem i prosto w punkt - w sam raz na nadchodzące ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza kwitnąca broszka w tym roku :)
      A mi się bardzo podobała Twoja żółto-czarna bransoletka, tylko nie mogę zostawić komentarza pod postem, bo nie mam konta google+ ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Wydaje mi, się że właśnie zmoderowałam tę opcję i powinna działać :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Przepiękna! Urzekły mnie kolory, nawet ten różowy :) subtelna i delikatna, ale nie nudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nawet ten różowy urzeka, to jest dobrze ;)))

      Usuń
  7. Ja różowy lubię ,jeżeli jest stonowany. Tu właśnie tak jest , szarość pięknie to równoważy . Śliczna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To much pink will kill you, parafrazując klasyka ;))

      Usuń
  8. Urocze, małe dzieło sztuki :) Uwielbiam Twoje broszki, a ta ma szansę stać się moją ulubienicą :) Strasznie podobają mi się te listki! Lubię róż właśnie w takiej formie jak zaproponowany Kolor Roku, ale w mojej szafie ogranicza się on do jedwabnych szalików i chust ;) Za dużo różu też może zaszkodzić zdrowiu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Starałam się jakoś oswoić ten kolor roku, pewnie z Serenity (tym niebieskim) pójdzie mi lepiej :)
      Mam w domu różowy ręcznik do rąk, trzymam go tylko dlatego, że jest naprawdę świetnej jakości, teraz mam kolejny pretekst do używania go - jest trendy ;))

      Usuń
  9. Broszka w twoim wykonaniu może być różowa i tak jest piękna( mój kolor to wszystkie niebieskośći):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim komplemencie żaden róż mi nie straszny ;)

      Usuń
  10. Asiu, wiesz, że ja bardzo lubię takie kolory,że róż mi nie straszny. Zwłaszcza w połączeniu z szarością. Broszka jest śliczna. Nosiłabym ją z największą przyjemnością i dumą :)
    P.S. Świetny lakier do paznokci :) Idealnie pasuje do broszki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z nim trochę nie po drodze, ale staram się :)
      Lakier już zmyty, bo odrost się zrobił, teraz pewnie machnę pomarańcz, tak na wiosnę ;)

      Usuń
  11. śliczne, urokliwe cacuszko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie ten kolor jak najbardziej pasuje w tak stonowanych barwach , oczywiście mistrzowsko wybrnełaś z zadania oswajania trendów ;) Broszka jest śliczna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Stęskniłam się Twoimi brosiami :) Śliczna no i ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zauważyłam, że ostatnio ich nie robię :( Świat się kończy! ;)

      Usuń
  14. Jest śliczna. Subtelna i elegancka. A ja z dumą noszę piękną niebieską od ciebie :) teraz do fajnej chusty właśnie w niebieskosciach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że nadal dzielnie służy i wciąż jest na czasie :)

      Usuń
  15. super, i sliczna kolorystyka :)
    obserwuje, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Broszka oczywiście cacuszko:-) A po przeczytaniu posta stwierdziłam, że ja chyba jestem niereformowalną starszą panią, bo moje ostatnie dzieło nijak nie ma się do panujących trendów... Dzięki Tobie przynajmniej wiem co jest na topie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie jest źle być niereformowalna starszą panią jeśli ma się dobre towarzystwo :)
      A Twoje ostanie dzieło jest mega optymistyczne i pełne energii, to zawsze będzie na topie :)

      Usuń
  17. Śliczna, delikatna, moje kolory. Jestem w niej zakochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już mi ją zgarnięto, ale trafiła w dobre ręce, też w niej zakochane :)

      Usuń
  18. Uwielbiam podziwiać Twoje broszki - nawet jeśli nie są w kolorach które lubię, to i tak wyglądają przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zacznę od tego, że lakier na paznokciach wpisał się w kolory broszki :-)
    Niby też nie podążam za modą czy trendami, bo zdrowy rozsądek podpowiada mi, że im prościej tym wyglądam lepiej, znajomość własnych wad i zalet sylwetki też nie pozostawia złudzeń co ubierać czego nie, ale... na szczęście wiem co w trawie piszczy. Twoja praca tylko potwierdza to, że trzeba wiedzieć jak wykorzystać aktualne trendy. Jeśli te kolory są aktualnie modne, to wystarczą właśnie w postaci tak ślicznego akcentu, jak ta broszka! Dla mnie świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to całkowicie niezamierzenie :)
      Też stawiam na klasykę, wszelkie modowe ekstrawagancje leżą potem u mnie i się kurzą, a ja się wściekam, że tak się dałam podejść ekspedientce :P

      Usuń
  20. Potwierdzam wcześniejsze wpisy...BROSZKA PIĘKNA...i moje kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i subtelna!

    Lubię Twoje prace - masz swój styl, który bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Czyli powoli robię się klasyczna :)

      Usuń
  22. U mnie różu zawsze za mało :) bardzo lubię ten kolor. Broszka śliczna. Połączenie kolorystyczne wg mnie genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...