piątek, 21 grudnia 2012

Madame. Broszka

Cóż ja mogłam zaprezentować na blogu w ostatnim dniu świata, broszkę rzecz jasna. Skoro świat ma się skończyć to przynajmniej człowiek wystąpi w ładnej biżuterii;) a tak w ogóle poszłam dziś do GH obkupić się z okazji armagedonu, a co! jak ginąć to z klasą i w szałowym outficie oraz w pełnym makijażu;) 
Ogromnie spodobał mi się ceramiczny kaboszon z reprodukcją fragmentu obrazu Tamary Łempickiej pt. Rekonwalescentka, od razu kupiłam dwie sztuki;) Tę oprawiłam bez wielkiego rozmachu, chciałam by obrazek nie został przyćmiony przez koraliki.


Broszka jest mała (3,5 cm średnicy), obszyta japońskimi Toho w dwóch rozmiarach.


Kolory koralików to: Metallic Hematite, Metallic Iris Bronze, Antique Frosted Bronze, Metallic Silver Frosted Antique Silver, Trans Rainbow Frosted Dark Topaz. 


Tył podklejony ekoskórką w złotym kolorze, zapięcie w kolorze starego złota. 


Jeśli wierzyć Majom to jest to ostatni post;) Ja jednak czuję w kościach, że ta Zima jeszcze długo potrwa, wszak dzisiaj dopiero i oficjalnie pierwszy dzień astronomicznej zimy i tym samym najkrótszy dzień w roku. Zatem wszystkiego dobrego i dużo ciepła. Ja idę robić rybę w occie na Święta;) jakby jej zabrakło to dopiero byłby koniec świata:))

Pozdrawiam Was przedświątecznie:)


8 komentarzy:

  1. Broszka, jak zawsze cudna!

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brosia godna końca świata! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna!
    Bardzo lubię Łempicką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na koniec świata przybrałam biżuterię z imitacjami trupich czach i czuję niedosyt że nic się dziś ciekawego nie wydążyło... A broszka jak zawsze cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna broszka choć na koniec świata to jej by było szkoda;) super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urokliwa ta broszka:) Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje broszki są powalające !!! Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gorgeouus!!!!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...