wtorek, 7 sierpnia 2012

Zielono-fioletowy pierścionek i dzień miłych niespodzianek...

Dziś nastał dzień jaki nieczęsto się wydarza, czyli od rana dzieją mi się same miłe rzeczy:) Najpierw złożyły mi wizytę dwie moje super hiper fajne koleżanki, które to należą do tego typu ludzi, który sprawia, że słońce świeci nawet gdy deszcz pada. Naładowane pozytywną energią, która się udziela, szkoda, że tak rzadko do mnie wpadają (naprawcie się dziewczyny, no!).  Potem włączam laptopowego potwora, a tu mail, że zajęłam II miejsce w  poprzednim wyzwaniu Kreatywnego Kufra! Moja bransoletka się spodobała, to już sam w sobie powód do wykonania tańca radości! Nic tak nie dodaje skrzydeł jak uznanie dla naszej pracy:) W każdym bądź razie w moim przypadku:)
Dzień się jeszcze nie skończył, kto wie jakie jeszcze miłe niespodzianki szykuje.
Wczoraj skończyłam robić pierścionek na kolejne wyzwanie Kreatywnego Kufra, tym razem jest to  KontrasTon: Zielony i Fioletowy. W takiej też tonacji jest mój pierścionek wykonany techniką haftu koralikowego. Osobiście uwielbiam to połączenie kolorystyczne!


Pierścionek nie jest tak okazały jak inne spod mojej igły, kaboszonek przed opleceniem miał zaledwie 19x17 mm, po opleceniu oczko ma wymiary 2,8x2,4 mm. Oczywiście jak zawsze, nie udało mi się uchwycić  głębi kolorów:( Fiolety są znacznie bardziej intensywne na żywo.

Wyzwanie Kreatywnego Kufra KontrasTon: Zielony i Fioletowy



Jako oczka użyłam niedużego jasno zielonego kaboszona z ceramiki ze spękaniami pod warstwą glazury. Jego większych okazów używam z powodzeniem w broszkach, można je podejrzeć w moich poprzednich postach. 


Do oplotu użyłam dwóch rozmiarów (11o i 15o) koralików Toho w czterech odcieniach: Inside Color Crystal Grape Lined, Silver Lined Purple, Transparent Frosted Lime Green i Inside Color Rainbow Topaz/Opaque Emerald Lined.


Całość podszyta czarną ekoskórką, obrączka w kolorze starego złota. 
W tle, w roli tematycznej ekspozycji - cześć moich nowych nabytków w postaci fasetowanych jadeitów. Najprawdopodobniej trafią na rzemyk do naszyjnika:)


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne, zwłaszcza na ostatnim zdjęciu świetnie wyszło;)
    Powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muy bonito , los colores preciosos una combinación ideal..!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Kochana jesteś Czarodziejką:) Ciekawe kto u Ciebie był? Pewnie Koleżanki-Czarodziejki:):):) Gratulacje w pełni zasłużona nagroda!!! Pięknie tu u Ciebie i z każdym dniem piękniej...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga, pracuję w pocie rąk:)A koleżanki jak najbardziej Czarodziejki, rzucające śmiechem zamiast urokami:)) Pamiętam jednak, że jeszcze jedna taka czarodziejka koleżanka miała mnie kiedyś odwiedzić i nie dotarła;))Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten pierścionek! kolorki cudnie ze sobą zgrywają.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...